czwartek, 14 stycznia 2016

Stalkera mam. Mówilam Wam?

 Stalker nie odpuszcza. Wkracza codziennie rano do kuchni z donośnym "YYYYYYHHHH(zamaszyście drzwi otworzyć nie może, bo za ciężkie, więc stęka) mama, wstałam!!!"
 No nie da się ukryć...
 Potem stalker siada obok mnie, kradnie koc, wpycha się pod cycka, wbija łokieć w żebra i zaczyna monolog:
- Mama, a co robisz? Mama, a dlaczego grasz? Mama, a w co grasz? Mama, a wiesz, że wstałam? Mama, dlaczego grasz w to? Mama, co to za gra? Mama, dlaczego zabijasz tego potworka? Mama, dlaczego ten potworek to dziewczynka? Mama, zobacz, tu są owoce i kolory! Mama, lubisz owoce? Mama, idziemy dziś do parku? Mama, gdzie jest tata? Mama, kiedy przyjdzie tata? Mama...
 Wstaję, udaję się do łazienki. Stalker nie odpuszcza.
- MAMAAA! IDĘ Z TOBĄ!!!
 Przyspieszam, żeby zdążyć zamknąć drzwi.
 Tup, tup, tup, JEBUDUŁUBUDUBU.
- MAMAAAA!!! Dlaczego zamknęłaś drzwi? Mama, co robisz? Mama, wpuścisz mnie? Mama, kiedy wyjdziesz? Mama, długo jeszcze? Mama, dlaczego nie wchodzisz? Mama, zrobisz mi kanapkę? Mama, wyjdź i zrób mi kanapkę!
 Patrzę z utęsknieniem na wannę. A gdyby tak się utopić? Eee, to boli.
 Wchodzę. Moja noga robi się cięższa o 13kg. Szuram do kuchni jak Quasimodo.
- Mama, kocham Cię! Mama, wiesz że Cię kocham? Mama, dlaczego byłaś w łazience? Mama, kąpiemy się?
 Nie przypuszczałam, że słowo "mama" będzie kiedyś wywoływać u mnie napady histerii. Tak samo jak stwierdzenie "no czym Ty jesteś zmęczona, przecież TYLKO siedzisz z dzieckiem!"

 Chochlik ma pierwszego wymyślonego przyjaciela. Mówi, że to jej dziecko. Biorąc lody Wingołgoł(pojęcia nie mam skąd wzięła tę nazwę. Ale każde lody to lody Wingołgoł) bierze dwa, dla siebie i swojego dziecka.
 Dziecko ma nawet imię, ale nie jestem w stanie go napisać, a co dopiero wymówić.
 I nauczyła się wykorzystywać szantaż emocjonalny. Kiedy przy czynieniu czynów niepożądanych pada komenda "Chochlik!!!!! Do jasnej ch.... cholewki! PRZESTAŃ!!!" rzeczony Chochlik podbiega, rzuca się na moją nogę i krzyczy w rozpaczy "MAMA!!! KOCHAM CIĘ!!!! Mogę loda...?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz