piątek, 23 września 2016

Prawie wielki mały powrót, ale czy się uda to nie wiem...

 Matka Roku nie pisała, bo Matka Roku walczy z galopującą depresją, załamaniem i chęcią zakopania się w szafie z chipsami i przetrwania okresu "mam dziecko" bez tików nerwowych.

 Chochlik ewoluował, można by rzec że z poczwarki w motyla, ale bardziej przypomina to przemianę larwy w komara, bo wtedy poziom upierdliwości by się zgadzał. Jest śliczna, rozkoszna, wesoła, rozchwiana emocjonalnie i depresyjnie nastawiona do swoich niepowodzeń(jak np. brak żelków gdy ona chce żelki). Prawie jak mama- tylko mama dawno temu pozbyła się złudzeń, że jest śliczna, rozkoszna i wesoła. Mama się już nie oszukuje :D
 Chochlik rozpoczęła również edukację przedszkolną, więc mamy "dni radosne" i "dni rozpaczy". "Dni radosne" są wtedy, kiedy dostała naklejkę. "Dni rozpaczy" następują, kiedy w sumie było fajnie i jej się podobało, ale nie dostała naklejki. I nie ważne, że nikt nie dostał- ONA nie dostała. Hańba.
 Do przedszkola idziemy szalone 3 minuty. W życiu nie sądziłam, że wciągu 3 minut można 15 razy wybuchnąć płaczem z powodu naklejki, na przemian łącząc to z szaloną radością bo Jennifer wsadziła sobie klocka do nosa a Piotruś pomógł jej zbudować wieżę.

 Dodatkowo ma fantastyczne zadatki na początkującą anorektyczkę- bo generalnie jedzenie jest ZUE- nie licząc ziemniaków z jogurtem i klusków.
- Chochlik, chcesz na śniadanie kanapkę czy płatki?
- Hm... kluski!
- Nie ma klusków, chcesz kanapkę czy płatki?
- Kluski!
- Nie możesz zjeść samych klusków. Masz wybór tylko pomiędzy kanapką a płatkami.
- To chcę kanapkę. Ale z samym masłem!
- NIE MOŻESZ ZJEŚĆ KANAPKI Z SAMYM MASŁEM.
- To chcę kanapkę z kluskami!

 Także no, tego, generalnie to nigdy nie byłam tak bliska marzeniom o domku w górach.
 Samotnym.
 W głuszy.
 Bez dziecka.
 I ludzi.
 Gdzie coś mnie może zjeść...

1 komentarz:

  1. Nie napawasz nadzieją na przyszłosć. Mój Czorcisław ma zadatki na Chochlika. A ja urodziłam się z niedoborem optymizmu...
    anyway, pisz, pisz! Uwielbiam Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń